Sinergija strategije, procesa i procedura 

Transformišite vaše poslovanje iz temelja sa našim integrativnim pristupom koji objedinjuje kreiranje strategije, modelovanje poslovnih procesa i izradu procedura. 

naslovna › usluge › poslovni konsalting   sinergija strategija, procesa i procedura

Transformišite vaše poslovanje iz temelja sa našim integrativnim pristupom koji objedinjuje kreiranje strategije, modelovanje poslovnih procesa i izradu procedura. Napredak i uspešnost vaše kompanije direktno zavise od kvaliteta strateškog planiranja, efikasnosti procesa i jasno definisanih procedura koje se prate kroz adekvatne metrike i KPI-eve.

Ovaj sveobuhvatan pristup ne samo da osigurava jasnu viziju i put do cilja, već i da svakodnevni zadaci i operacije budu usklađeni sa dugoročnim planovima. Preduzimanjem ovih koraka povećavate tržišnu vrednost kompanije, optimizujete resurse i osiguravate održiv rast.

Pre nego što započnete, izuzetno je važno da postoji angažovanje lidera, jasna definicija trenutne situacije u kompaniji i spremnost za promene.

Dobro osmišljena strategija, efikasni poslovni procesi i precizne procedure vode ka povećanju produktivnosti, konkurentnosti i profitabilnosti.

Posao počinje detaljnom analizom vaših trenutnih operacija, nakon čega sledi definisanje ciljeva i strategije, dizajniranje novih procesa i procedura, implementacija i kontinuirano praćenje i poboljšavanje.

1. Kreiranje strategije

Kreiranje vrednosti, vizije, misije, ciljeva i strateškog planiranja

Svaka uspešna organizacija počiva na čvrstoj temeljnoj strategiji. Identifikujemo vaše jezgro vrednosti, formuliramo vrednosti, viziju i misiju, postavljamo konkretne ciljeve i razvijamo strateški plan koji će te ciljeve ostvariti.

Strategija vam daje pravac, fokusira resurse i osigurava da svi zaposleni rade ka zajedničkom cilju.

Preduslov za ove aktivnosti je razumevanje trenutnog položaja kompanije u tržištu, određivanje ključnih aktera i stvaranje angažovanosti kod upravljačkog tima.

Odabrani tim Positive kreira kompletnu strategiju kroz seriju radionica i sastanaka, uzimajući u obzir sve relevantne interne i eksterne činioce.

2. Modelovanje poslovnih procesa

Analiza stanja 'as is' i kreiranje novih procesa sa novom organizacionom šemom kao i praćenje KPI

Posle postavljanja strategija, fokus je na vašim poslovnim procesima. Pristupamo poboljšanju efikasnosti i produktivnosti kroz detaljnu analizu postojećih procesa i kreiranje optimizovanih.

Optimizovani procesi vode poboljšanoj operativnoj izvedbi i sposobnosti da se brzo reaguje na promene.

Tim analitičara iz pozitivnog tima vodi vas kroz proces prepoznavanja, redizajna i implementacije novih procesa i koraka praćenja KPI-eva.+

3. Kreiranje procedura i sistematizacija radnih mesta

Detaljno definisanje unutrašnjih procedura i organizacione strukture

Poslednji korak u našoj usluzi je sistematizacija, gde definiramo procedures koji omogućavaju kompaniji da deluje kohezivno i efikasno.

Procedura daje strukturu svakodnevnim operacijama kompanije, osigurava kvalitet i usaglašenost sa regulativama.
Organizaciona transparentnost i precizno razumevanje uloga i odgovornosti svakog člana tima su neophodan preduslov za izvršenje ove usluge

Ekspertski tim Positive-a će razviti i dokumentirati procedure koji odgovaraju vašim novim poslovnim procesima, te osigurati njihovu inkorporaciju u vašu svakodnevnu praksu.

REŠITE PROBLEM PRE NEGO ŠTO SE DESI! 

Zakažite sastanak sa poslovnim konsultatnom

   OVDE   


SVAKA KOMPANIJA SE SUSREĆE SA SLIČNIM PROBLEMIMA I IZAZOVIMA U SVOM SVAKODNEVNOM POSLOVANJU.


ZA SVAKI PROBLEM   IZAZOV POSTOJI 
I ADEKVATNO REŠENJE!

Start with the customer – find out what they want and give it to them.

Start with the customer – find out what they want and give it to them.

Start with the customer – find out what they want and give it to them.

Dugoročni Benefiti


Održiv Dugoročni Razvoj

Integrisani pristup stvara temelje za dugoročni razvoj, inovacije i prilagodljivost u nepredvidivim tržišnim uslovima.


 

Robusna Operativna Izvrsnost 

Utemeljene prakse i procesi osiguravaju constantno visokokvalitetno poslovanje, uz smanjenje gubitaka i unapređenje produktivnosti.



Jaka Korporativna Kultura

Postojanje čvrstih strategija i procedura stvara snažnu korporativnu kulturu koja podstiče zaposlene na lojalnost i posvećenost firmi.

Povezane stranice

Vrednosti, strategija i ciljevi

Kreiranje strategije je proces definisanja ključnih ciljeva, smernica i planova koje organizacija treba da sledi kako bi uspešno navigirala kroz promenljivo tržište i postigla svoje poslovne ambicije. 

                Vidi više   

 

Često postavljana pitanja

 

Kako kreiranje strategije pomaže mojoj kompaniji?

Kreiranje strategije pruža osnovu za sve poslovne odluke i određuje pravac ka postizanju dugoročnih ciljeva, osigurava disciplinu i fokus u poslovanju.

Modelovanje omogućava identifikaciju i eliminaciju redundantnosti, poboljšava efikasnost i efektivnost poslovanja, i osigurava bolju kontrolu nad radnim tokovima.

Pruža se jasna struktura i prepoznatljiva odgovornost radnih mesta, što dovodi do veće organizacione efektivnosti i zadovoljavanja zakonskih i standardizacijskih zahteva.